Week 9

30 oktober 2018

Hallo allemaal!

Weer een blog, en ik zal weer gaan vertellen wat ik afgelopen week allemaal heb meegemaakt!

In de tijd dat ik hier al zit heb ik al mijn school opdrachten van blok 1 afgemaakt en deze zijn allemaal goed gekeurd! Dit betekend dus dat ik op stage ander werk moet gaan zoeken om mezelf mee bezig te houden! Nu hebben we een gesprek gehad met de baas waar ik later op terug kom in mijn reisverhaal en hij zegt dat er nog veel meer dingen zijn om ons zelf in te verdiepen, dit advies ga ik natuurlijk opvolgen! Zo ga ik me nog meer verdiepen in mijn stage bedrijf, dit natuurlijk ook voor mezelf omdat ik voordat ik weer na Nederland ga natuurlijk wel alles wil weten en omdat ik op stage zelf heel veel tijd overhoud. Ik zal hele mappen gaan lezen over de geschiedenis, stuctuur van het bedrijf, samenwerkingen met andere bedrijven en ik zal de missie en visie van het bedrijf nog concreter gaan maken voor mezelf!

Zoals ik al zei hebben we rond de tafel gezeten met bazen en de sociaal werker. Hierin hebben we ook een aantal activiteiten besproken die we volgende week gaan uitvoeren op stage.
Dit zijn:
- Een verjaardagstaart maken voor een gedetineerden die jarig is!( hier zullen we aanstaande zaterdag een dienst voor draaien en dit is tevens ook onze eerste weekend dienst. Ik ben beniewd hoe de dienst zal verlopen omdat ze in het weekend een heel ander programma hebben maar dit zal ik jullie achteraf laten weten!
- Een leerzame film kijken en daarna de film nabespreken.
- Een spelactiviteit met zijn allen.

Ik zal jullie in mijn volgende blog vertellen hoe de activiteiten zijn gegaan en hoe de gedetineerden hier op hebben gereageerd!

Ook gaan we met de studenten van de rise foundation een filmpje in elkaar zetten volgende week. Hierin gaan we onze ervaring bij de rise foundation delen. Hier heeft onze baas om gevraagd omdat hij over 2 weken een bijeenkomst heeft in Brussel waar hij het bedrijf gaat vertegenwoordigen aan een publiek.

Ook zal ik nog een klein beetje toelichten over ons weekend! We zijn dit weekend 2 keer uiteten geweest en hebben verder een heel chill weekend gehad! Nu het weer minder word moeten we anderen dingen gaan zoeken als hele dag aan het strand liggen. Want dat zit er niet meer elk weekend in jammer genoeg!

Maar verder vermaak ik mezelf ook met sporten , het huishouden bij houden en boodschapjes doen!

Zo dit is hoe mijn afgelopen week eruit zag!

Dus ik spreek jullie volgende week!!

Groetjes!