Week 14

6 december 2018

Weer een week achter de rug!

Vrijdagavond was luca jarig en zijn we met klasgenootjes samen gaan drinken en stappen.

De volgende dag zijn we naar de zara gegaan en hebben we voor onze laatste avond op stage frikandellen en broodjes besteld bij een supermarkt! Daarna hebben we zaterdag avond lekker in sliema gegeten.
En zondag hebben we weer onze chill dag gehad!

Maandag had ik alleen een avonddienst en ben ik sochtends gaan sporten. Ik vind het sporten hier echt een fijne tijdsinvulling en ik houd er zowiezo van om actief bezig te zijn een paar dagen in de week.

Dinsdag hadden we met zijn drieën een visit bij victem suport! Het was een heel interessant bezoek!! Ook was dit een totaal nieuwe doelgroep, en dit sprak mij erg aan!

Dinsdag avond hebben we lekker frikandellen gegeten en is ons klasgenootje Luca nog op bezoek geweest.

Woensdag was onze ' secret mission ' op stage. We hebben hele dag op een markt gestaan en we hebben de mensen uitgelegd wat the Rise foundation inhoud. Alleen helaas trokken we niet veel mensen.. de markt was eigenlijk bedoeld om nieuwe werknemers te vinden.

Nu is het ondertussen donderdag en ik zit nu op deze vroege morgen al op stage!! We zijn al om een uur klaar en dan hebben we weer een lang weekend!

Volgende week nog 4 dagen stage en dan zit het er al weer op!

Ik speek jullie volgende week!!