Naam:
Foto’s:
156
Video’s:

Over mij

Mijn Naam is Daniëlle Roijmans, ik ben 20 jaar oud en kom uit Reusel.

Over mijn reis

Ik zit in het derde leerjaar van de opleiding maatschappelijke zorg, begeleider specifieke doelgroepen op het summa college in Eindhoven. In het derde leerjaar heb ik voor het keuzedeel internationalisering gekozen. Onder dit keuze deel valt een Buitenlandse stage van 4 maanden die ik zal volgen in Malta. Ik ga dit samen doen met mijn twee klasgenootjes Gillian& Iris.

Samen hebben we gezocht naar een woon en stageplek. De stage plek sprak ons alle drie meteen aan door de doelgroep, op onze stageplek zullen we gedetineerden gaan begeleiden bij de instelling genaamd Rise Foundation gelegen in Valletta. Dit is een instelling waar gedetineerden die voor een langere tijd vast hebben gezeten hun weg terug moeten gaan vinden in de maatschappij, ook kan er in deze instelling een vervroegde vrijlating plaatsvinden door de trainingen die ze hier krijgen, dit hangt natuurlijk af van hun eigen gedrag en voorkomen.

Ook hebben we niet ver van onze stage een mooi 3 kamer appartement gevonden in Birkirkara waar we de komende maanden zullen gaan vertoeven.

Via deze blog houd ik jullie op de hoogte van mijn tijd hier in Malta!

Bezochte landen

Ik heb 7 landen (3%) bezocht:

België, Duitsland, Frankrijk, Ierland, Malta, Spanje, Turkije.