Week 7

16 oktober 2018

Een nieuw reisverhaal! En ik heb veel te vertellen deze week!

Ik heb zaterdag 6 Oktober mijn ouders opgehaald op het vliegveld van Malta! Ik was natuurlijk heel blij om hen te zien en zij waren gelukkig ook blij om mij te zien. Samen met mijn ouders heb ik vijf dagen in een hotel verbleven. Eigenlijk zou ik gewoon in mijn eigen appartement verblijven maar we vonden het gezellig en makkelijker als we toch samen in het hotel zouden verblijven. We zijn lekker weesten eten en we hebben heel erg genoten van het mooie weer. De vijf dagen vlogen voorbij en ik heb een super leuke tijd gehad met mijn ouders en 10 Oktober heb ik ze weer uitgezwaaid voor 2 maanden.

De twee dagen daarna had ik stage, deze dagen waren anders als normaal. de gedetineerden hadden namelijk vrijwilligers werk op een soort boederij/ manege genaamd horse rescue. De gedetineerden maakte daar een paar uurtjes per dag van half 9 tot 12. Ik vond het super leuk dat ik mee mocht want ik ben nogal gek op dieren. De taken van de gedetineerden waren het schoonmaken van de stallen, water aanvullen en alles netjes maken op de boerderij. Het vrijwilligerswerk was zeer geslaagd en wij als studenten vonden het al heel leuk dat we een keer iets anders te doen hadden.

Ook hebben we zoals ik in mijn vorige blog schreef een lijstje met activiteiten gemaakt uitgewerkt en afgegeven aan de social worker. nu wachten we op een antwoord.

Mijn ouders vertrokken woendag 10 Oktober en 12 Oktober heb ik twee vriendinnen uit Nederland opgehaald op het vliegveld. Ze verbleven in ons appartement omdat we toch voldoende ruimte hebben en we hebben een heel leuk weekend gehad met ook veel eten, veel stappen en steden bekijken, helaas was het weer die dagen wel wat minder maar dan kon de pret niet drukken.

Ps Ik heb een album met veel  nieuwe foto's van afgelopen week!

Ciao!

1. Linda Antonius:
    19 oktober 2018
    Hey Daan, veel mooie foto’s. Zal wel gezellig geweest zijn met jullie pap en mam en daarna de vriendinnen nog. Tis wel een heel mooie ervaring zo’n stage denk ik. ( ik zou dat vroeger ook wel gedaan hebben, maarja ik was 15 toen ik menne prins tegenkwam en die kon ik natuurlijk nie zo lang missen😜) Nog veel plezier. 🙋🏼‍♀️💋
  2. Danielle:
    19 oktober 2018
    Hahhaha jaa echt een ervaring! En ik snap dat je ruudje niet kan missen !😋
  3. R.T.W.J. Roijmans:
    19 oktober 2018
    Hey Daan. Goeie blog en mooie foto,s.
    Wij waren ontzettend blij dat we jouw weer zagen. We hebben een ontzettende leuke tijd gehad in Malta, het was genieten.
    Lekker een biertje drinken, eten, s'morgens baantjes trekken in het zwembad, winkelen, en vooral genieten dat we zoveel mogelijk bij elkaar zijn.
    Stageplaats was ook indrukwekkend, je hebt daar al een goede reputatie op gebouwd
    Je hebt ons van alles laten zien, dus zeer geslaagd.
    Heidi en Roger