Week 6

3 oktober 2018 - Valletta, Malta

Weer een nieuwe week met een goed vooruitzicht!! De weken gaan zo snel ! Het lijkt wel gisteren dat ik mijn vorige reisblog schreef!

Op stage gaat het goed en ik werk veel aan school in de tijden dat ik niks te doen heb. Het contact met de gedetineerden gaat heel goed en ze delen steeds meer! Ook hebben we een gesprek gehad met de sociaal werker, we hebben met de studenten gevraagd of we misschien wat activiteiten mogen organiseren voor de gedetineerden. Omdat er vaak weinig te doen is voor hen. We hebben nu een lijstje gemaakt met activiteiten  en die moeten we nog even goed laten keuren door de baas. Ook zijn ze aan het regelen of we wat instellingen met anderen doelgroepen kunnen bezoeken in Malta! Dit lijkt me heel interessant om te doen! Vooral omdat ik zelf nog niet precies weet met wat voor doelgroep ik later wil gaan werken.

En het goede vooruitzicht wat ik hierboven schreef is omdat mijn ouders zaterdag naar Malta komen! Ik krijg op stage gewoon vrije dagen omdat ik toch wel aan mijn uren ga komen. Dus ik heb lekker een weekje vakantie met hen hier! 2 dagen daarna komen meteen twee vriendinnen van mij naar Malta waar ik natuurlijk ook heel erg naar uitkijkt! En nu nog hopen dat het weer goed blijft!

Ik spreek jullie volgende week !

Ciao( dit is doei in het Maltees! )