Week 5

24 september 2018

Alweer week 5 ! Wat vliegt de tijd toch!

Ik ben nu op stage en het is weer een begin van een nieuwe week! Deze week heb ik twee ochtend diensten en twee avond diensten en vrijdag ben ik vrij dus ook een goede week in het vooruitzicht! We hebben weer een leuk weekend achter de rug! Vrijdag zijn we ook vrij geweest en zijn we met zijn 3e boodschapjes gaan doen, we gingen naar een supermarkt die voor ons nieuw was en we vonden het alle drie net de Makro. Hier hebben we op onze vrije middag zo'n twee uur rondgelopen. Zaterdag in het weekend zijn we naar Cafe del Mar geweest in Budgibba. Dit is een heel mooi zwembad met uitzicht op zee waar je ook nog is lekker kan eten en kan drinken ! We zijn hier samen met Gigi en Nienke heen geweest. Gigi is een andere Nederlandse studente bij ons op stage. En nienke is de huisgenoot van Gigi. Verder heb ik afgelopen week veel geleerd weer op stage over het schrijven van een logbook. En heb ik mijn collega's beter leren kennen. Omdat we ook weinig te doen hebben heb je veel tijd om met collega's te kletsen! Ook ben ik mijn met mijn schoolopdrachten veel bezig op stage en ik hoef er nauwelijks in mijn vrijetijd aan te werken wat heel fijn is!

Verder is het nog twee weekjes voordat mijn ouders op bezoek komen en ik hoop dat het weer net zo mooi blijft als wat het nu is zodat zij lekker kunnen genieten in het zonnetje hier!

Tot snel!